For børn

Shinkyokushin kan trænes af alle også børn.

Børneholdet træner hver mandag kl. 16.30-17.30. Barnet skal være min. 7 år for at starte på børneholdet og max 12 år.

Undervisningen bliver varetaget af dygtige og rutinerede instruktører. Træningen består både af leg og seriøs karatetræning og børnene får trænet balance, koordination, styrke og kondition, samtidig med at de lærer om respekt og ydmyghed. Træningen er i høj grad med til at øge barnets koncentration og overskud i hverdagen.

Når barnet har gået et stykke tid, er der både mulighed for at deltage på lejrer og til stævner, som er med til at styrke det sociale sammenhold.

Hvis I har lyst til at prøve om karate er noget for jer, er I velkomne til at komme til en gratis prøvetime. I skal bare møde op ca. 10 min før iført t-shirt og joggingbukser og så vil instruktøren tage sig af jer.

OBS! Vær opmærksom på at der kan være ventetid for indmeldelse på børneholdet. Skriv til diana_k@paradis.dk for at høre nærmere.